Tuesday, June 5, 2012

Happy birthday to me!!!!

Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan saya
Allah selamatkan kamu....

Happy birthday to u
happy birthday to u
happy birthday happy birthday
happy birthday to u

Selamat hari lahir
selamat hari lahir
selamat hari lahir saya
selamat hari lahir....

Hari ni 05 Jun 2012.. Genap usiaku 24 tahun...hahaha
still young i guess....hahaha

Apa2 pun hasrat & impian aku tahun ni...
Semoga tahun ni aku akan lebih cemerlang dari tahun2 sudah.. mengikut perintah Allah, taat pada Mak & Ayah.. cemerlang dlm pelajaran

Tahun akhir...InsyaAllah....aku akan buat habis baik untuk memperolehi kecemerlangan yg membanggakan Mak & Ayah....

Selamat hari lahir untuk diriku...


Semakin bertambah usia, semakin rancak cabaran akan datang menghimpit..
Semoga Allah sentiasa ada bersamaku...
Terima kasih di atas ucapan rakan2 di fb, twitter mahupun di hp..
Semoga kalian semua dalam lindungan-NYA selalu...amin

No comments: