Sunday, May 2, 2010

kan best kalo cmni...♥♥

Saya suka sangat tengok jari-jemari awek saya…….
cantik betul……sungguh!!!
Sampai takut nak pegang….
Bukan takut patah tau…..
Tapi takut nanti jari-jemari kitorang tak boleh tolong each other
Di satu hari yang giler forever
Depan yang maha Esa………………

Saya suka tengok rambut awek saya…….
Cantik betol…….sungguh!!!
Sebab tu saya belikan die tudung…….
Hmmm… bukan sebab cemburu orang lain tengok plak tau………
Tapi, sebab saya nak tengok rambut iklan pantene die tu
sampai bila2………
Takut nanti dibakar api neraka,
Di satu hari yang giler forever

Saya suka tengok body awek saya…..
Solid betol……sungguh!!!
Sebab tu saya belikan die telekong
Supaya mase die ‘dating’ dengan kekasih die Yang Utama
Die jauh lebih cantik dan berseri menghadapNya
Saya pon tumpanag dapat pahala….
Pergh, syoknyer…

Saya sedih sangat bile tengok awek saya tak tido,
Tak makan,
Sebab rindu kat saya……
Saya pon macam tu jugak,
Ade problem yang sama…….
Die tanyer ape ubatnyer???
Saya pon bagi die Quran untuk penenang jiwa…..
Semoga lebih cintakanNya daripada saya…

Saya sedih tengok awek saya
selalu pesan macam-macam kat saya
“Makan,minum,jaga diri,
Drive elok2 tau……….nanti awak sakit saya susah hati...
Bla bla bla bla ……”katenyer
Tapi bile tengok movie sama2 burn asar, maghrib gitu aje,
Die tak kate satu ape pon……..
Hai berdosanyer saya………..

Kesimpulannye…
Saya memang sayang sangat kat die….
Nak jumpa die, bersama die
Pada hari yang giler forever…..
Yang ever punyer forever……
Di dunia dan akhirat
Terutamanyer, janji nak share heaven same2……..
Kekal bahagia selamanya……..

Semoga kami saling mengingati,
Dosa sendiri pon infiniti……….
Nak tanggung dosa die lagi plak lepas ni…………
Semoga kami menginsafi diri
Ya ALLAH , ampunkanlah kami…….
Semoga kami kekal
Bersama selamanyer
Di syurga yang kekal Abadi…..

No comments: