Saturday, July 24, 2010

I'm speechless...

Skang nie aku da ade sowang idola aku dlm bab2 belajar kat mktb nie...
nama dye kak Ana....aku pggl dye akak gebu,dye panggil aku dak kecik..heee~~
sbb nape???sbb dye sgt rajin study,lect pun selalu puji keje assignment dye....
dye ade prnh pesan kat aku tyme bsh kain same2....
"yana..kite xpyh dgr ckp owg..biarla kalo dye xsuke kite berjaya...janji kite dpt pe yg kte nak"
cian kat kak ana...ramai kwn dye dengki ke dye sbb dye seorg yg berjaya n sgt sistematik dlm kerja dye n lect pun ramai suke akan keje2 kak ana wat..WAAAHH!!!
berkat kesbrn n kerajinan dye..pointer dye br nie sgt tinggi hmpr dpy 3.9...FUHH!!...
kak Ana...i want to be like u!!!!^^
chaiok yana!!!jgn kamoOO jd pemalas k!!!


.... im really2 speechless....aku buka blog dak kecik ni td then tiba2 aku dgr lagu maher zain..my fav song For The Rest Of my Life...baca2 lar apa yg dak kecik coretkan...hah...tu dia yg aku jumpa...terharu...mengalir air mata ini..dgr lagu 1 hal, rindu family 1 hal, phtu ada owg jadikan kita idola dia... aku ni xdelah sehebat yg disangkakan....

'Dak kecik, akk bkn bagus sngt..bkn baik sngt...namun akk akn sentiasa cuba n terus cuba utk menjadi yg terbaik...apa yg pntg yg akk paling nmpk dlm idup ni kita patuh pada mak ayah kita, buat apa yg ALLAH suruh & tinggalkan apa yg ALLAH larang insya ALLAH kita akan dapat apa yg kita inginkan..all da bez dik..be u r self okay'

aku xmampu jadi manusia yg paling baik namun aku mencuba utk menjadi yg terbaik dikalangan yg terbaik...insya ALLAH selagi ALLAH bersama ku...doa mak ayah aku sentiasa mengiringiku....

No comments: