Sunday, January 2, 2011

16 disember 2010...reunion Momo da group kaw?

al-kisahnya...aku plan dgn yaya dan aini utk pergi menziarahi noor sekeluarga yg baru kematian ayahnya. jadi kami pun ber'msg2 lar tiga owg ini...pada masa kejadian 14 Dis 2010 yaya btahu dia akan pergi ke KT (Kuala Terengganu) drpd Besut bersama dgn Sarah....emm....wpn aku ni hnya setahun ja study di UiTM Dungun namun x da masalah..... aini dtg dr Dungun masa tu....
pada pagi lebih kurang jam 11 pagi lebih2 kami smpai ke rumah noor itu pun setelah sesat sepanjang jalan beberapa jalan saat & selekoh...hehehe....
lepas ke rumah noor kami berjimba2 berempat tnpa noor utk pergi makan2. Pada masa makan di Restoran Meka kami jumpa dgn Jie + Iqin + Eme + budak2 lelaki DIA dulu...aku pun suda lupa...hahaha...
kiranya hari tu aku dpat jumpa semua budak2 Momo kecuali ira & Farah....

 di Masjid terapung sibuk nak bergambar...aku da pose ala2 penyanyi nasyid da tu..=P

 ni masa di rumah noor

 3 dara pinggitan yg datang drpd jauh ke KT..thnx uols..=)

tp syg gmbr bersama2 jIe + eme + iqin kami x amik....jadi xdelah kenangannya...huhu
tp sweet ja dpat jmpa kowg...sedar xsedar da lama kita kawan wpn jarak jauh selepas aku masuk mktb...
drpd Julai 2006 hingga skg 02 Januri 2011....emmmm....Momo da group olwez in my heart...cayalah..brabo....huhu

No comments: