Sunday, February 20, 2011

'de Crescendo

kepala aku ni berserabut....banyak sngat benda nak fikir bukan merungut namun aku hanya manusia biasa yg xkan lari drpd sume tu.....ni x termasuk lagi aku nak fikir apa laporan perubatan aku bulan 3 ni...dah ar cuti bln 3 ni nak scan apa benda ntah...hopefully xde pape lar...cuma migrain biasa2 aje....byk ni plan dlm hidup aku ni...aku cuma nak cerita pasal 'de crescendo jew kali ni..............

'de Crescendo....dlm Julai 2010 ditubuhkan selepas btahun kelas aku pegang perkusi....kami (aku, eija, ez, chem, adeq & ita) bg support & bersungguh2 utk kami terus menggerakkannya di atas pakej SS...hahaha...aku igt lagi masa tu aku berbincang ngan ita & eija di bilik ita....mng best ar....huhu............tp pape pn aku tetap berbangga (bkn nk bangga sgt) dgn bantuan lecture ~ En Shamsuri & En Umran mengukuhkan lg 'de Crescendo yg diberikan nama sempena muzik naik yg kami bawakan itu dgn menggunakan instrument perkusi.....

terima kasih berbanyak krn tanpa sokongan & dorongan kalian 'de crescendo xkan sampai ke saat ini....my klazmate yg byk support~han, ez, eija, chem, fiza, adeq, una, fareez, afiq, emma & k.chik~ terima kasih di atas kepercayaan yg diberikan....

kpd my junior wpn kowg sbnrnya dlm keterpaksaan pada mulanya masuk terima kasih jgk ~husna, bung, liwei, leeza, jiha, minim, miza, chai, beh, lee ying, sia, low, lew, haikal, khalil, zainal, azam, syahir, lina & hafiz~

kpd group kompang yg diserap masuk ke dlm 'de crescendo ~wan, waqar, baba, din, paan, dato, alif & azam~ tnpa kamu sume sapalah 'de crescendo....xkan adanya t-shirt utk item perkusi & xdenya baju baru + vase utk 'de crescendo, xdenya paperwork yg diluluskan utk bawa 'de crescendo keluar...
tnpa fazita mohamad yg memberi peluang kpd kita...xdenya 'de crescendo bakal ke UMK utk membuat persembahan di sana....

segala kisah duka ditelan....tanpa siti haliza sy mybe xsekuat ini....tanpa sokongan wan & husna sy xmampu merancang & melaksanakan ini sewenang2nya....tanpa bantuan & tunjuk ajar drpd En Shamsuri & En Umran sapa lar kami ini......

sampai satu ketika hujung semester ini, semua ini akan dilepaskan bagi memberi laluan kepada pelapis baru utk menguruskan 'de crescendo @ membuat penjenamaan baru ke arah yg lebih cemerlang....

next aktiviti 'de Crescendo selepas tahun ni membuka tirai sbg ending of teater bicara 3 Tun pada 16/02/2011 yg lepas (solo tu hahahah)...kami akan ke UMK bersama group GITA pd 26/03/2011 & Program jelajah 'de crescendo ke IPGKPI, Bangi (buat persembahan di sana) & IStana budaya (penonton teater muzikal lat) pada 01-02 April 2011....buat masa ini aku & kwn2 sem 5 (eija, han, fareez, afiq, ez, chem, adeq) akan melihat mcm mana wan & husna uruskan 'de crescendo....hopefully everything will be okay...kami percaya pd bakat mereka....

syg kalu melepaskan setiap ahli kumpulan ini.....aku xsuka....jd kaedah psycho tpaksa digunakan utk mengekalkan mereka di dlm 'de crescendo shnga smpai di suatu masa...syg kalu melepaskan mereka yg berbakat....pasal masalah displin tu hanya sikit shja & bleh diperbaikinya...aku tahu tu...hahaha

oklah aku nak solat isyak, phtu bersiap2 nk g gym cz ada perjumpaan batch sem 5 mlm ni utk GERKO @ PJ....jmpa lg....shnga itu ku paparkan antara kenangan sepanjang sebulan berlatih utk persembahan ending teater 3 Tun...

all of the crew & pelakon & 'de Crescendo & pengarah teater 3 Tun~ fazita & lecture En Umran


the crew & pelakon & pengarah Teater Bicara 3 Tun


masa malam sebelum raptai ~ jumaat 11/02/2011


semasa raptai 14/02/2011


raptai 14/02/2011


 raptai lagi...the main of 'de crescendo...han with glokspiel


 full rehearsal

 selepas pementasan teater bicara 3 Tun 16/02/2011


 selepas raptai 14/02/2011

'de crescendo dgn En Umran


p/s: sebenarnya ada sebahagian drpd gmbr2 ni aku dah post sebelum ni...tp saje nak post lagi...hehehe

No comments: