Sunday, April 24, 2011

sakit itu menginsafi kita...

Aku rasa mcm air mata aku bergenang jew...kalu kat rumah dah lama menjerit....sakit giler....giler pn x sakit mcm ni....hahahahaha

tadi pergi jumpa doktor dekat klinik swasta (berangan anak owg kaya x pergi klinik kerajaan...pdhl aku ni jenis malas nak menunggu jadi aku akan pilih yg cepat & dah terdidik macam tu drpd kecik sakit gi klinik dekat rumah tu hihi...)

doktor cakap sakit apa? aku pn btahu urat bengkak kot....doktor tu pun check kat area lutut aku tu tekan2...part kena tekan kat yg bengkak tu mng rasa nak hempuk je doktor tu...sakit Allah je tahu...
phtu doktor tu pun kata ni bukan urat...kalu urat biasa kat tepi lutut kiri & kanan (aku angguk2 konon2 faham hahaha) saya rasa lutut awak ni tisu mybe dah terkoyak (muka aku dah lain) tp x pyh kena operate (muka dah rasa selamat)....awk lasak x? knpa boleh jadi macam ni? aku pun crte lar yg aku jadi mcm ni dah nak masuk minggu keempat...sejak peristiwa main kejar2 ngan anak murid aku kat padang masa praktikal....hihi....doktor pun kata lagi....awk x boleh aktif sgt & buat kerja lasak...(mcm ni sbb aku wanita besi semua aku lebih senang buat sendiri hahaha prsnnya!)....sy cadangkan awk  pergi check di hospital (aku angguk dlm kepala baik aku check dgn pak sdre aku yg doktor pakar tulang tu!)....awk nak cucuk x? tp ni kesan dia kejap jew @ pun awk takut?.....aku dah sengih2 dah....menggeleng x mahu....hahaha....sy bagi krim, ubat tahan sakit, ubat surut bengkak....ingat nanti awk bthu kat lecture xboleh buat aktvt lasak @ bermain dlm tempoh sebulan awk kena rehat....aku sengih2 angguk2.....lepas tu kuar ambil ubat & balik....dlm sakit2 pun aku tetap bawak motor...huhu.....tp ntah kenapa lepas makan ubat sapu ubat....aku rasa mcm nak nangis jew (pdhl berair mata aku tahan sakit setiap kali nak angkat nak berdiri, nak duduk & mcm2 nak lagilah)....Tuhan je tahu mcmana aku rasa....aku rasa ni balasan sbb aku malas sgt....LEKA banyak sngt!! Ya ALLAH.....

selagi boleh tahan aku tahan.....selagi boleh main aku tetap nak main....esok seminar integriti utk sem 5...lusa sukaneka utk sem 5 yg ambil PJ...tulat GERKO ambil markah utk acara lari berpagar.....isk x boleh ni...tetap kena join jgk....harap2 sehari dua ni dah sihat sikit.....hihi.....Ni ar padahnya bila kita nak bersukan tapi x buat stretching dulu jadilah macam ni...sudah terhantuk tak boleh elak2.....hihi....

No comments: