Tuesday, April 26, 2011

Sukaneka PISMP Sem 5 Ambilan Jan 2009

Tarikh: 26 Mei 2011
Masa : 7.30 am - 1 pm
Tempat : Padang Astaka IPGKTAA

Xde coretan...malas nak cerita....tapi acara pada hari ini berlangsung dengan jayanya.... 
UNit Prasekolah (unit aku!) JUARA KESELURUHANNYA.....=P
Jangan tanya kenapa muka aku xde sbb aku low profile sesangat (pdhl ajk dokumentasi & fotografi) =P

 Tiup belon pagi2....utk hias kawasan

 AJK Aktiviti sedang mengangkat peralatan dari kereta pengerusi sukaneka

 Acara dimulakan dengan aerobik

 Ni juru ajar aerobiknya....klazmate aku...hihi

Semangat dowg ni...=P


 Permainan pertama bermula.....BOLA KAIN BATIK di bawah kendalian Unit Prasekolah




 Permainan kedua......TUJU TIN di bawah kendalian Unit PSV


Permainan ketiga......SELADANG di bawah kendalian Unit PS


Permainan keempat......LARI TEMPURUNG di bawah kendalian Unit PT



Permainan kelima......KONDA KONDI di bawah kendalian Unit BM



Permainan keenam......TARIK UPIH di bawah kendalian Unit MT




PERASMIAN PENUTUP


Pengerusi bagi ucapan sepatah 2 berkata2....Haliza (klazmate)

Ucapan perasmian penutup drpd Timbalan Pengarah IPGKTAA En Roselan Ahmad


Habis........Banyak lagi gambar2 yg aku ambil...tp malas nak edit2....maaflah kalau majoriti gmbr klazmate aku jew....hihi...adatlah....=P
Dalam keadaan dilarang oleh doktor utk tidak aktif selama sebulan aku abaikan....rugi kalau tak join sama2 setelah penat2 menolong MT & AJK2 lain & Kelas lain2 merancang amali sukaneka permainan tradisional ni...

aku sempatlah main
1) Bola kain batik (emosi lebih2 lak masa main ....)
2) Tuju Tin (zero x tertuju..hampeh tul!)
3) Seladang (wow...sakit2 pun owg last sekali mati..hihi)
4) Lari dengan tempurung (bidan terjun aje...hihi)

sakit tanggung sendiri....hahaha....apa susah makan ubat letak flanil banyak2...=P
esk nak amali GERKO utk lari berpagar pulak...lompat jangan x lompat....
tp kena ar pakai knee guard kalau nak selamat...jgn main hentam jew...saje cari nahas tu...
chow bedah...nak siapkan tutorial & amali utk pra plak...=)

No comments: