Wednesday, May 16, 2012

Mak Dik Kawen!!!!!

Patutnya dah lama update & letak kisah mak dik kawen ni... tP disebabkan aku pura2 busy dgn dunia praktikaL & sekarang (musim exam) baru ada mood (2 paper sem ni...1 dah Lepas...1 lg jarak 8 hari) so sempatlah mengedit gambar yg xseberapa pandai diambil ni...Yelah owg x profesional bab2 pegang kamera ni ar katakan...hihi

Malas nak cerita banyak2 just nak share saat gembiranya kami bila mak sedare bongsu kami kawen (lepas ni aku tak jadi bodyguard mak dik dah hahaha)

Jom layan gambar2 Mak Dik kawen ni.... Di setiap gambar ada lagu...opss...mcm Yuna....Hasil Canon 1100d (red) hihi....


CErita dari Terengganu... Kg Merbau Patah


 Kira duit Mas Kahwin...Kena kira slow2....


 Saat di akad nikahkan....=)


 berarak masuk rumah dari surau lepas akad nikah...
Adalah budak2 kecik (kazen) jadi flower girl...


Masa nak sarung cincin, pakai rantai..


Sesi suap menyuap...


Mak & Ayah.... Sweet moment!!
♥ ♥♥ ♥♥ ♥

Yo! Che Yah bersam Ayah Cik


Paling sporting & selaMba... Che Nor & Pak TaM


Ngah sepupu2.... 2 generasi di sini ya....
Tua dah aku ni... Maklumlah cucu perempuan sulung...=)


Mak Dik & Pak Adik
Mula2 malu lepas tu dah ok...


Along Amalina... 
Acik xde..
kira genglah..
Buku tak lepas dari tangan tu...


Ustazah rock bersama anak2nya...hahaha
Amalia bersama Damia & Auni


Tamat sesi di Terengganu... Sekarang kisah di Pahang pulak... Kg Balok...


Adik aku bersama Dafi
Owg lain berarak dia suruh aku amik snap gambar dia...


Perghh...muka pengantin...berseri-seri....
Jika aku tak pegang dslr konfem tempat Che Nor tu aku hihi


Che Ta & Pak Lan bersama Auni


Tak tahu siapalah amik gambar ni....
p/s: Pak Lan tangkap sendiri ke??? erkkk


Owg bertepung tawar... Kaum2 Ibu sibuk bersembang....


Che Yah + Che Lah + Mak


Sesi Makan beradap...


Sesi potong pulut kuning...



Adik beradik Mak aku
(antara yg adalah...11 owgkan...)


Pengantin with my family...♥ ♥




Semoga perkahwinan Mak DIk & Pak Adik ni kekal hingga ke akhir hayat hendaknya...amin

No comments: