Tuesday, October 9, 2012

Cerita Jalan2 Memahat Memori

Weekend yg lepas aku & klazmate gerak ke Kuantan.. Plan ni last minute... Sebab...erkk...hahaha...Banyak sangat keKangan...Biasalah student last sem ni...=)

Malas nak cerita lebih2.. Aku cerita berdasarkan gambar2 jelah (PeMalas edeN ni Non)
Aku juga malas nak susun nak gmbr2 di bawah ikut urutan...=p
Malas sbb nak tdo dah ni.. Esok nak gi tgk seminar pembentangan zon tiMur...
Ngantuk3x...(nanti2 aku baiki lar)



 Gerak nak g tengok wayang 
(sebenarnya tipu..Mula2 plan nak gi main boling sekali ada tournament lak so decide tgk wayang)



 GenG TaKen 2 (disspointed cerita) wakakaka



 Pagi Sabtu... ceria2 Nak gi kuad lentang di GamBang Water park


 KaMI 16 org (3 org KlazMate ada KekangaN so tak dapat join)


 Main lar sangat!


 paling BEst! SliDE... Teringat kat sunway lagooN lagi tinggi...


 Makan..Makan... Muka lapo suMenya esp aku lar hahaha


 GenG kAraM di lauT...=p


 Hangat lar sangat! Padahal hanGit! hahaha


 KaMi GenG jiwaNg Karok di Dapur =p



 Malam tu LEpaK maKan di padaNG MpK
(Import dr pasar Malam)



 OverNigHt kaT TC.. Sengal2 ayam 
Nyanyi depan khalayak
Rasa FaMes kalah artis...=p


 LasT daY before check ouT


 LaMa x Main kamera... Jadi puLak aku snaP kali ni


 Bila dsLr D90 nak ada dalaM tangan... #RayaHaji nanti...=)


SuasaNa di GamBang Water parK....












KenanGan itu Manis untuk dikeNang, jiKa kita menghargainya
Thanks for everything
and
sorry for every single things i done!

-MzConan-



Sumber: DSLR Ieja & Ain
Editing: Ana89 & MzConan

***banyak gambar aku dah delete demi menjaga aurat kawan2 😍

No comments: