Tuesday, December 18, 2012

Dahulu, semalam...

**Credit to Aidil Sahipaludin**
(Aku rasa dia yg create ni)


"...dahulu, aku kurang baik..
kini aku ingin jadi lebih baik..

semalam, aku penuh berdosa..
hari ini, aku berusaha mencari pahala..


aku yang terbuat salah, maafkan..
orang yang membuat salah, aku maafkan..

bila aku menangis, Engkau selalu ada..
tidak nampak, tapi tetap merasa..

dalam doa ku mohon ampunan..
dalam niat ku ingin perubahan..."


p/s Pakar diari hati : putih, tidak selalunya putih...hitam, tidak selamanya hitam...basuhlah dengan jiwa yang tenang, pasti ada perubahan...berubah, anda mampu mengubah...insyaAllah, bersamaNya, harum mewangi

Mari Yati: InsyaAllah,Ingin jadi baik bukannya pkara yg mudah.Ianya memerlukan istiqamah dan jìhad yg tinggi dlm diri seseorg.Allah akan menolong hambaNYA yg ingin mencari perubahan yg positif dlm diri hambaNYA.Istiqamah,mudah dilafazkan tp terlalu payah utk melakukan. Istiqamah yea...Saya dibelakang awak dan sama2 kita semua rakan di fb mahupun rakan2 lain melakukan perubahan positif dlm diri kita. Ingat, hidup di dunia hanya sementara yg kekal abadi hidup selepas mati itulah kehidupan. Sama2 kita semua berusaha buat bekalan iman n takwa utk ke sana.Wallahualam


Sumber: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=552848104744696&set=a.168083329887844.41614.162729517089892&type=1&relevant_count=1&ref=nf

No comments: