Wednesday, June 5, 2013

Ulang tahun tiba lagi!!



5 Jun 2013 bersamaan 26 Rejab 1434

Happy besday to me!! Sweet 25

hahahaha


Alhamudlilah...syukur ke hadrat Ilahi kerana masih dipeluang bernafas di muka bumi ini..

Semoga aku lebih matang & kuat dalam menghadapi kehidupan yg penuh liku ini serta diberikan kesempatan menjadi hambaNya yg solehah .. 


Display semata2 haruslah..sebab aku bukan pengemar kek pun =p


Bertalu2 ucapan di facebook, twitter, fon... Terima kasih kawan2.. Walaupun mungkin ada yg aku tak kenal tapi aku anggap semua kawan aku bila dah jadi frenlist di FB, followers di twitter, mempunyai no fon aku hehe

Terima kasih di atas ucapan.. Semoga Allah lebih kasih..Malam ni malam israk & Mikraj.. Esok jom berpuasa sunat Rejab..lagi 5 hari Syabaan akan tiba..Ramadhan bulan yg dirindui...



Yeah!! Aku dah officially konvo pada 29 Mei 2013
Sekarang menanti masa untuk di postingkan sahaja dengan penuh sabar..

(Nantikan entry mengenai konvo ku tidak lama lagi)

Adios!!

No comments: