Thursday, May 24, 2012

Now, I'M FREE!!!

Alhamdulilah....baru sahaja usai paper terakhir untuk sem 7 ni tadi... Tough jugaklah soalan namun alhamdulilah Allah permudahkan segala urusanku walaupun aku sebenarnya sakit perut sangat2 (tahap nak guling2..tp tak guling sbb cover) sejak pagi lagi...pukul 4pagi aku dah bangun....huhu

Sekarang aku bertawakal sahaja...Mohon Allah perlembutkan hati En Abd Jamil (EDU3107) & Dr Hj Mohamad Azhar (PRA3113) memberi markah yg tinggi kepada kami semua PISMP Prasekolah Sem 7...Amin...

Sekarang tengah tunggu masa jew (lepas asar) nak berangkat ke kL sebelum terbang ke Kota Kinabalu 26 Mei ni.... Huih....cuti semester kali ni dihabiskan dgn menghabiskan duit Mak Ayah dgn melancong hahaha
Aku gerak dgn Ieja (klazmate) tetapi tak tahulah jika hamba Allah sengal tu ikut sekali sbb dia mng manusia paling sengal & menyusahkan idup aku!!

Tak nak membebel ntah pape lagi.... Nantikan travelog ke Kota Kinabalu... Doakan perjalanan kami ke sana mula 26 Mei - 30 Mei berjalan dgn lancar & di bawah lindungan-NYA....

Tak sabar nak amik gambar banyak2... Nak ke Kundasang, Ranau, KK dan bla..bla...bla....

Jumpa lagi!!

Sayonara!

-tarianpena-
3.02pm

No comments: