Tuesday, December 4, 2012

Thankful to ALLAH




1st of all... syukur alhamdulilah... Malam ni senyum + menangis + sesal 

semua perasaan ni bercampur macam gula2 masam manis
Ya Allah... Allah je tahu apa yg aku rasa dalam hati ni
1 kepuasan yg sangat2 tak ternilai hargainya
Parents aku balik daripada masjid tadi terus aku sambut & sampaikan berita ni
Alhamdulilah mereka bahagia + gembira esp My Mak
Itulah hadiah yg terbaik aku dpt bagi setakat ini (=

Actually ni semua gara2 items dah boleh check result
Honestly, aku tak perasan pun cuma bila ada klazmate bbm tanya aku pun terfikir
Tapi pergi buat oreo cheese cake dulu kat dapur dgn kazen aku
Lepas siap semua baru bukak lappy checking 
*Tengok2 je mcm aku selalu buka JobMalaysia* 
hehe

Check punya check...
Thanks to ALLAH..
DIA makbulkan doa aku
Syukur...
Terus sujud syukur tadi

Ya Rabb... Syukur di atas kurnia-MU kepada hamba-MU ini

Terlintas di fikiran aku seketika bertapa tidak layaknya aku di atas hadiah yg diberikan-NYA ini
Aku hamba-NYA yg selalu alpa & leka akan perintah & suruhan-NYA
Rasa sesal datang bertapa selama ini aku selalu mengabaikan-NYA
Namun DIA tetap mendengar doa hamba-NYA yg kerdil lagi hina ini
ALLAH memberi aku nikmat bahagia begini
Aku tidak mahu kufur akannya
Sebab tu air mata mengalir... 
2 rasa yg berbeza *Sedih & gembira* yg teramat sukar untuk aku ungkapkan dengan kata2 mahupun tulisan

Terima kasih yg teramat sangat kepada My Mak & My Ayah yg sentiasa mendoakan & membuat solat hajat untuk anaknya ini.. Sesungguhnya tak terbalas segala jasa baik serta keringat mereka ini.

Terima kasih juga untuk para pensyarah aku selama 5tahun 5bulan aku di sana yg banyak berjasa mencurahkan ilmu pengetahuan & kemahiran yg tak terhingga aku kira. Hanya ALLAH sahaja yg mampu membalasnya.

Terima kasih juga buat klazmate tersayang kerana menjadi watak penting dalam hidup aku di sana. Kepada rakan2 yg lain, senior, junior yg banyak berbakti & semuanya. Budi kalian akan ku bawa hingga ke akhir hayat.

Okeh... Let's to be a normal person now =P


"Dahulu tidak pernah langsung terlintas yang saya akan berada di mana saya sekarang ini. 
Tetapi ketika itu saya ada satu tumuhaat (impian); yakni saya mahu melakukan sesuatu yang memberikan impak bukan sahaja kepada diri sendiri tetapi kepada orang lain juga.

Alhamdulillah, walaupon impian itu belum lagi tercapai, insyaAllah saya yakin saya sedang berada di atas jalan-jalan berdebu dan berduri untuk menggapainya..

Allah.. ='] 

Benarlah Allah sebaik-baik perancang.

Allahu robbuna yussahilna."
via Angel Pakai Gucci


Ya Allah permudahkanlah segala urusan kami & teguhkan hati kami ke jalan-MU...amin


Aku sebenarnya nak conteng lain cerita di entri ni tapi dah melalut ke laut sekarang
Serius tengok jam dah pukul 12am above
Jadi Lailan Saidah
Esok flight pagi
Out pergi travel


Lols,

#TerimaKasihALLAH






2 comments:

Anonymous said...

Congrats Dear...=)

Iman ㋡™ said...

tq dear =)