Tuesday, December 4, 2012

Merepek di tempat sejuk?

XOXO tak tajuk? hehe



Wonderful place tapi untuk aku siang bolehlah pergi main-main, malam buat rasa nak tambah dosa sila2kanlah =P

Aku ke Genting Highland dengan kawan masa cuti yang lalu. gerak dalam malam sampai sana dalam jam 12am.. Perghh sejuk giler.. cakap pun kuar wap (bajet oversea) Nasib baik bawak sweater tak adalah sejuk sangat

Lepas tu lepak Mamak kena maggi goreng & teh tarik (tak rasa panas sejuk je)
Lepas makan usha cari hotel tapi biasalah last minute memang susah nak carilah kan.. last2 menapak tempah bilik di First world hotel (cekau RM150/sehari.. Wah terbaik giler!!

Lepas tu awal pagi bangun siap sedia nak gi main, member aku kerja sana ajak makan kat tempat dia kerja.. Makanlah kami dengan amannya walaupun tanpa kupon rasmi hehe

Di tempat main.. amik outdoor & indoor.. RM63/seorang

Masa aku gi ni tak best sangat sebab banyak tempat dalam renovation jadi tak merasalah semuanya kan kan kan???? hehe

Biasalah budak pemalas dia tak suka bebel panjang kecuali bercerita di atas sekeping gambar

Layan.. Camera ready... Action!! XOXO


 Snap dari atas hotel



 Masa naik wheel pusing2 macam apa lambat daaa
Tapi seriously lagi lambat di ICT hahaha


 Comel eh jika buat rumah bentuk & warna cam gini kan??



 "Woi, aku ingin mengganas!!" 
sekali Dinosaur ni berkata2 =P


 Naik bot sampai nak tidur
ZzzZzzz



 Ni paling best sekali
Go-kart!!!
Race!!



 Naik ni pun boring
dalam hati masa tu duk kata bilalah wisel nak bunyi penat mengayuh



 Hotel tempat berteduh



 Siap sedia masuk untuk main indoor 
DSLR time ni aku simpan dalam beg kawan aku 
malas nak snap2



Naik train



Itu jelah nak ceritanya kisah di tempat sejuk
Bajet dalam RM200 makan, hotel & tiket masuk
Okaylah not bad, cuma aku kurang suka suasana malam hehe
Untuk yg nak honeymoon tu bolehlah hahaha
Budak2 macam aku (budak ke?) pergi main bestlah nak2 ngan kawan2
Gilak happening!! hehe


Oklah, merapu lebih2 tak elok untuk kesihatan diri =D

Lailan Saidah

Lols,

#TerimaKasihALLAH


p/s: makan ke buat apa tu? =P

No comments: