Sunday, October 20, 2013

Tentang Sesuatu



Hidup ini ada banyak rahsia
Itu tak termasuk banyak kisah lagi
Kisah sedih, gembira, tawa, nangis
Ibarat putaran roda di tayar 'si putih'

Orang kata ukur baju biarlah di badan sendiri
Yelah.. Jika aku ni saiz L takkan nak ukur badan org saiz S pulak =p

Hidup biarlah sederhana
Tak kaya tapi lengkap
Solat membaca al-Quran jadikan amalan
Itulah yg Mak Ayah aku selalu sisipkan pesanan
Tapi anak mereka ni selalu alpa
Hidup suka sangat enjoy hehe




Eh..
Tiba-tiba..
lahir rasa kagum pada seorang teman

Ehem..ehem..
Bukan kaum Adam tapi kaum Hawa

Kehilangan bukanlah tanda kita perlu berputus asa & menyerah
Life must goes on
Aku suka independent kau tu kawan
Aku pun tak mampu jadi macam tu..
Salute beb!!

Aku ni
Nampak luaran keras macam kayu
Tapi dalam ada taman ya =p

Miss moment2 zaman belajar..
Seriously.. terpaksalah gua akuinya 
**Hehe..malu2 tutup muka dua2 belah**

Apalah aku mengarut ni..
Annoying!

Kbai.



No comments: